نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خـــــیزشی سهمگین برای جذب میرالم پیانیچ

خـــــیزشی سهمگین برای جذب میرالم پیانیچ

 

در روزهای اخیر کمتر بازیکنی از یوونتوس است که شایعه‌ای در خصوص جدایی‌ و ابراز تمایل باشگاهی دیگر برای جذبش در رسانه‌ها منتشر نشده باشد. میرالم پیانیچ هافبک 28 ساله یووه یکی از همان معدود بازیکنانی است که از گزند شایعات به دور بود، اما رسانه‌های فرانسوی امروز در خبرهایی مشترک مدعی شده‌اند که پی. اس. جی پس از به خدمت گرفتن توماس توخل به عنوان سرمربی فصل آتی این تیم، به سفارش این مربی آلمانی به دنبال جذب هافبک جنگنده و بوسنیایی بیانکونری‌ها هستند.

 

این خبر، ضمن تأیید علاقه ویژه باشگاه یوونتوس به حفظ این بازیکن در تورین، مدعی شده است که این باشگاه فرانسوی با آگاهی از این تمایل، پیشنهادی وسوسه‌انگیز برای آغاز مذاکرات ارائه خواهد کرد. این در حالی است که به گفته رسانه‌ها؛ پی‌اس. ‌جی در کنار پیانیچ، نیم‌نگاهی نیز به مسوت اوزیل و سرگئی میلینکوویچ ساویچ هافبک‌های آرسنال و لاتزیو دارد.

 

در بخش دیگری از این خبر با اشاره به دیدار «آنته‌رو هنریکه» مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌ژرمن با «مایکل بِکر» مدیر برنامه‌های میرالم پیانیچ در آینده‌ی نزدیک، از میزان پیشرفت انتقال این بازیکن در هفته‌های آتی سخن گفته است.

 

ظاهراً گزینه مبلغ قابل‌توجه 65 میلیون یوریی یا معاوضه با مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پی‌. اس. جی که هر ساله شایعه انتقالش به یووه نیز در رسانه‌ها شنیده می‌شود، می‌تواند یکی از شیوه‌های جذابِ تیم پاریسی در راهِ انجامِ این انتقال باشد.

 

این خبر در پایان با اشاره به مذاکرات باشگاه یوونتوس با متئو کواچیچ هافبک 24 ساله رئال‌مادرید و با در نظر گرفتن مبلغ پیشنهادی بالای پاریسن‌ژرمن به همراه گزینه نسبتاً جذاب مارکو وراتی، انجام این ترانسفررا دور از دسترس ندانسته است.

 

میرالم پیانیچ هافبک توانمند یوونتوس که دومین فصل حضورش در تورین را پشت سر می‌گذارد، تاکنون 90 بازی با لباس سیاه و سفیدپوشان انجام داده و 14 باز نیر برای این تیم موفق به گلزنی شده است. پیانیچ همچنین یکی از چند بازیکن یووه است که در روزهای گذشته، تصاویرش در رونمایی از لباس جدید یوونتوس در رسانه‌ها منتشر شده است. هافبک تیم ملی بوسنی سه سال دیگر با بیانکونری قرارداد دارد و علی‌رغم این پیشنهاد سرسام‌آور و وسوسه‌ برانگیز، او را باید یکی از چهره‌های کلیدی فصل آتی یووه و مهره‌ای غیرقابل جذب در بازار نقل و انتقالات تابستانی دانست. 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: